18 Aralık 2012 Salı

Bugün Yağmur Vardı Karamürsel'de :)










4 yorum:

  1. Yağmurlu ama güzel, sakin görüntüler, dinlendirici...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,çay kahve eşliğinde daha da dinlendirici oluyor :)

      Sil
  2. merhaba bende henüz blog kurmuşdum ve ilk sizinle yazışıyorum ve yayınladığınız karamürsel resimleri çok ilgimi çekti ve duygulandım çünkü orada büyüdüm ve ailem hala orada yaşıyor.her yaz okullar kapanır kapanmaz oradayımm...dedim ya bugün bir blog açtım sizleri takip ederken banada ilham geldi çünkü bende el işi yapmayı çok seviyorum bir ziyaret ederseniz ve benide aranıza alırsanız çok sevinirimmm...sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,blogunuz hayırlı olsun.Tabiki gelirim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...