22 Temmuz 2013 Pazartesi

Merhaba :))









  



                  Blog'a başlayalı tam bir sene oldu.Böyle uzun aralar vermeyi hiç düşünmüyor ve istemiyordum.Büyük kızım ve oğlum üniversiteye hazırlanıyorlardı.Özgenin de yaş itibarıyle günde 400 soru sorduğunu düşünecek olursak neden bu kadar ara olduğunu  açıklamış oluyorum...
                 Görselleri tarife gerek yok sanırım.Hazır lavaşa kıymalı bir iç hazırladım.Pudingin tabanınada yulaflı bisküvi kırıkladım.Ramazan için gayet hafif yiyecekler.Bu arada herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum...






6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. I love make dinner.Thank you for visiting,Rosy :))

      Sil
  2. Ayten hanım, uzun zaman oldu gerçekten; yayını ben de yeni görsem de hafif oldukları belli yalnız ramazanda değil her zaman uygulanabilecek hafif tarifler gerçekten, elinize sağlık. Sevgi ve Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,Handan hanım.Benden de size sevgi ve selamlar :))

      Sil
  3. hmmm .... das sieht total lecker aus
    Liebe Rosaliegrüße

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...