28 Temmuz 2012 Cumartesi

Karpuz Kollu Çocuk Elbisesi :)

















20 yorum:

  1. Masallah kuzuya! Cok güzel olmus,ellerine saglik. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık .tam bir cici kız kıyafeti olmuş:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle merhabalar :) Ne kadar da güzel olmuş,cici kıza da çok yakışmış ellerinize sağlık...Bu modeli çok seviyorum,hem çok rahat hem de her ortamda giyilebilcek elbiseler oluyor.Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Çok çok teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  5. ay çok şirinsin seen :)
    ellerine sağlık cnm..
    şöyle dikişle ilgilenen bayanlar bulunca bloglarda ayrı bi mutlu oluyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benim , bende senin gibi düşünüyorum dikiş blogları çok az :)))

      Sil
  6. sizin sitenizde bir harika ayten hanım...iyi çalışmalar..takipcinizim bundan böyle:)

    YanıtlaSil
  7. ziyaretinizden çok memnun oldum teşekkür ederim
    bundan öyle takipçinizim
    bu kumaştan benim kızımın da şortlu bir elbisesi var çocuklarda bu rengi bizlerde de mavili beyazlı çizgilisini severi
    birde beni yakın takipçiniz yaparsanız sevinirim
    bir de nacizane kelime doğrulamayı iptal ederseniz iyi olacak yorum bırakmak zor olmasın...)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmukabele canım.Bencede çizgili hem çocuklara,hem büyüklere yakışıyor.O sorunlada en kısa zamanda ilgilenicem inşALLAH:)

      Sil
  8. ellerinize sağlık... dikişte çok ustasınız Ayten Hanım... sizi takipten keyif alacağım... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma.Güzel sözleriniz için teşekkürler :)

      Sil
  9. "Link Party" etkinliğimize katıldığınız bu çalışmanızın altına butonumuzu yerleştirmenizi rica ediyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. I saw your dress over at The Train To Crazy's link party. Gorgeous!

    YanıtlaSil
  11. Such a pretty dress!!! Love the bows! Thanks for linking up at DianaRambles.com.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...