1 Mart 2015 Pazar

Değişiklik Her Zaman İyidir :))











































































               Nihayet ; beni yoran , epeyce de vaktimi alan bir işin daha sonuna geldim. Sonuna diyorum ama daha yapılacak çok işler var. Hepsi aklımın bir köşesinde sıralanmış bekliyor. Rabbim sağlık sıhhat verdikçe hepsini yapmak istiyorum inşALLAH. Biz ailece odanın yeni halini pek bi sevdik , siz de sevdiniz mi?
                                             
                                                                Sağlıklı , mutlu bir hafta diliyorum :))



23 yorum:

  1. Yorgunluğa deymiş.... Artık girip çıkıp bakın...el emeğinizin tadını çıkarın. Yenisini alsanız sizi bu kadar mutlu etmezdi.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle, el emeğinin yeri her zaman bir başka :))

      Sil
  2. uğraşmana deymiş ama harika olmuş,
    hangi boyayı kullandın canım mümkünse marka ismini verebilirmisin?
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. http://sizdebuyrun.blogspot.com.tr/2014/11/degisime-ilk-adm.html buradaki yayında boya ile ilgili bilgiler var :))

      Sil
  3. Süper olmuş :) Ama çok yorulmuşsundur, çok emek vermişsin. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, böyle güzel yorumlar beni motive ediyor :))

      Sil
  4. harika olmuş, ilk başta yeni mobilyalar sandım ben. Hepsinin elinizden çıkması ayrı bir güzel. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sizlerden böyle beğeniler almak. İnanın çok mutlu ediyor :))

      Sil
  5. Valla ağzım açık kaldı, gerçekten hepsini siz mi yaptınız bravo size... Harikulade olmuş hani derler ya fevkaladenin fevkinde olmuş yani, güle güle kullanın sağlık içinde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gelincik zamanı, ortaya güzel bir iş çıkarmış olduğumu hissettiriyorsunuz :))

      Sil
  6. Harika olmuş. Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğiniz için teşekkürler Yasemin hanım :))

      Sil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş,oda canlanmış,parlamış resmen.Ama bu iş çok zor olmuştur yahu.Eline koluna sağlık olsun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın çok zor bir iş. Ama sizlerden bu güzel yorumları alınca bütün zorluğa değer diye düşünüyorum :))

      Sil
  9. Beğenmek de ne demek?? Bayıldımm..En sevdiğim mobilya rengi, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Neslihan ; ben de çok seviyorum beyazı :))

      Sil
  10. Ya diyecek söz bulamıyorum inan şaşırdım kaldım süper ötesi olmuş eline emeğine sağlık bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım, sizden feyzaldım . Beğendiğin için de çok mutlu oldum. Teşekkürler :))

      Sil
  11. Todella kaunis ja upea muutos . Hienoa !

    YanıtlaSil
  12. Ooo evim şahaneden Selim bey bile kıskanır süper olmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, laf aramızda Selim beyin zevkini de pek beğenmiyorum :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...