16 Ocak 2013 Çarşamba

Ev Ayakkabısı




            Özgenin manto kumaşından artmıştı.Ev ayakkabısı dikmeyi uzun zamandır istiyordum.Bütün parçalardan ikişer tane kestim ve makinanın büzgü ayarıyla birleştirdim.Tabanı sıcak tutsun diye manto telası,kaymaması içinde grıp lıner (kaydırmaz) kullandım.Yani taban dört kat oldu.



   Çiçek için daire kestiğim polarları ortasından küçük daire olarak çift kat iple büzdüm. Birbirinin içine yerleştirdim ve botların üzerine diktim.




                                                       
                                                                                   Artık Özgenin ayakları sıcacık :)))

















24 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuşlar.. Kızınız güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  3. Hem sıcakcık bir model hem de şık. Süper bir model, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  4. çooooooook güzellll...

    YanıtlaSil
  5. Eski bir kazağımı kestim ev ayakkabısı için hala dikilmeyi bekliyorlar. Harika olmuş botların ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Merak Ama ben yapmak istediğiniz her şey için çok az zaman var
    Kisses♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yapmak istediklerimin hepsine zaman bulamıyorum.Kolay gelsin,sevgiler :)

      Sil
  7. Ahh benimde hep aklımda ama tabanı daha sert dursun istediğimden henüz yeltenemedim, ama sizinkisi çok güzel olmuş.Ellerinize emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. vavv vvaaavvv çok harika olmuşşş.ellerinize saglık.takipteyim.banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  9. Dikulyanın sayfasında türkçe bir blog görünce arayıp geldim Çok güzel bir iş çıkarmışsınız çok beğendim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Nalan hanım,çok teşekkür ederim.Haber vermenizde çok mutlu etti beni :)

      Sil
  10. Çok beğendimmm çoookkk :)

    YanıtlaSil
  11. Tamamını blogumda paylaştım cidden çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim,çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. elinize sağlık, becerikli olmak böyle bir şey demek ki..

    YanıtlaSil
  13. cok guzel!! I can't believe you MADE these! They look so amazing!! <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...